left-black-1 Towards Excellent Customer Service right-black-1

5S Practition

  • NEW 5S Logo
  • OBJEKTIF AMALAN 5S
    UTAS MAJU SDN BHD


    Memastikan penerapan 5S bagi mencapai ciri-ciri kualiti di Utas Maju seperti berikut :
    1.  Melatih warga kerja lebih bertanggungjawab, berdisiplin dan bermotivasi terhadap kerja dan persekitaran.
    2.  Meningkatkan kualiti sistem penyampaian perkhidmatan melalui pengendalian organisasi yang cekap, berkesan dan selamat.
    3.  Peningkatan prestasi pekerja dan semangat kerja berpasukan yang sihat.
    4.  Penggunaan ruang kerja yang optimum serta persekitaran kerja yang bersih, bersistematik, kemas dan selamat.
    5.  Penjimatan pengurusan sumber modal insan, peralatan, tenaga kerja dan kewangan.
    6.  Peningkatan imej korporat syarikat.
     
  • POLISI AMALAN 5S
    UTAS MAJU SDN BHD

    Amalan 5S Utas Maju bertujuan membentuk budaya organisasi cemerlang, berdisiplin tinggi dan dedikasi ke arah pencapaian produktiviti yang tinggi dalam penyampaian perkhidmatan yang berkualiti dan memenuhi kepuasan pelanggan.


Video

Gallery

28,15,0,50,1
600,600,60,1,5000,1000,25,2000
90,300,1,50,12,25,50,1,70,12,1,50,1,1,1,5000
Enterprise Award
View More
Enterprise Award
View More
Patologi Conference
View More
Patologi Conference
View More
Team Building Janda Baik
View More
Team Building Janda Baik
View More

Feedback

There are no testimonials available. Please add testimonials at Here

© 2014 Utas Maju Sdn Bhd. All Rights Reserved. Please read the Legal Notice for further details.

Unless otherwise specified, all product and service names appearing in this Internet site are trademarks owned by or licensed to Utas Maju Sdn Bhd, its subsidiaries or affiliates. No use of any Utas Maju Sdn Bhd trademark, trade name, or trade dress in this site may be made without the prior written authorization of Utas Maju Sdn Bhd, except to identify the product or services of the company.